24 Eylül 2013 Salı

Pastel Magic Sand Matte Finish 724

Heyyy ben geldimmmm :)

Bugünün ojesi Pastel Magic Sand Matte Finish 724.

Dokulu ojeleri çok seviyorum özellikle izlediğim bloglar da gördüğüm kadarıyla Golden Rose Holiday serisi bu konuda oldukça başarılı fakat ne kadar arayıp tarasam da bu seriye rastlayamadım bir türlü :(

Onun yerine geçen gün Watsons'ta ojeleri incelerken bu güzelliği görüp hemen kaptım,iyi ki de kapmışım.Çok ama çok beğendim.Fiyatı 7.25 TL diye hatırlıyorum.

Adından da anlaşılacağı gibi mat bitişli bir oje ama içinde bulundurduğu minik ışıltılar dokusu dışında daha da kum efekti veriyor tırnaklara.Tek kat sürmekte yeterli oluyor ama alışkanlık işte ben 2 kat sürdüm.

Kısacası gözlerimi tırnaklarımdan alamıyorum bugün :)



2 yorum:

  1. kuzu keşke banada böyle güzel dursa şu ojeler valla maşallah sana bir hayli yakışıyor

    YanıtlaSil
  2. Sana da yakışır eminim ben senden de ojeli bir post bekliyoruzzz kuzumm :))

    YanıtlaSil