10 Eylül 2013 Salı

Flormar Matte M18 ve M10

Dün doğum günümdüüüüü :))

Arkadaşlarım ve birick sevgilim sayesin de çok güzel bir doğum günü geçirdim

Sevgilim hediyesinin yanında çok istediğim bir kitap olan ''yağmur sonrası''nı ve Flormar'dan matte serisinden 2 adet oje almış bana :))

Hemen akşam ojelerimin 2 sini de kullanmak istedim böyle bir şey çıktı ortaya..

Bu seriyi çok beğendim en kısa zaman da diğer renklerini özellikle de siyah rengini alıcam.Sürümü ve kuruma hızını sevdim fakat sürerken dikkat etmekte fayda var çünkü kuruduktan sonra dalgalanma yapabiliyor.

İşte karşınızda



İlk önce yüzük parmağımda ki tırnağım hariç diğer tırnaklarıma M18 sürdüm daha sonra da yüzük tırnaklarıma da M10.

Daha sonra da bu renklere en yakın parlak ojeleri seçip sadece uçlarına da onları uyguladım

Yani Golden Rose 83 ve 205


Ve sonuç :)


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder