3 Ekim 2013 Perşembe

Golden Rose Holiday dokulu oje 58 numara

Merhabaaa :))

Öncelikle bugün nişan davetiyelerimizi almanın mutluluğunu yaşadığımı söylemeden geçemeyeceğim :) Aslında blog açmamın sebebi çeyiz,söz,nişan,düğün hazırlıklarıyla ilgili postlar yayınlamaktı ama oje yayınlamaktan başka bir şey paylaşamadım :(

Evett bugünün konuğu Golden Rose Holiday dokulu oje 58 numara.

Rengini açıkçası tam olarak tanımlayamadım.Flaşlı flaşsız her şekilde fotoğrafını çekmeye çalıştım.Ben çok beğendim özellikle içindeki ışıltılar çok şık bir görüntü katmış.Dokunduğum da verdiği kum etkisi harika.

Fiyatı Golden Rose online alışveriş sitesin de 6.50 TL

Bu güzellik favorilerim arasında artık :)




2 yorum:

  1. bunun ne güzel bir rengi var öyle :) davetiyenin de resmini paylaş bizlerle ama ;)

    YanıtlaSil
  2. Rengi gerçekten çok güzel :) Nişan hazırlığı için ayrıca bir post hazırlayacağım inşallah o zaman paylaşacağım tatlım :))

    YanıtlaSil